Födelsedagstårta till Sandra

Dagen innan Sandra fyllde år berättade hon att hon fyller år dagen efter, och samma dag som hon fyllde bestämde vi oss för att bjuda över våra nyfunna vänner och grannar på middag och så gjorde jag en födelsedagstårta till henne. 
Den blev rätt söt trots att jag typ bara slängde ihop det jag hade hemma =) 
Fjärilarna är gjorda i sugarpaste och dem hade jag redan färdiga eftersom jag skulle göra en våningstårta full med fjärilar till min söta systerdotters kalas någon vecka senare. Bild på den kommer i ett annat inlägg. 
 
 
Ljusa bottnar, glasskräm, chokladpudding, spacklad med grädde
Dekorerad med marsipan, sugarpaste, smält choklad, sockerkulor och shimmer gele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0