Mors dags tårtor

När det var mors dag fick jag chans att träna lite inför Staceys 1-års dags tårta som skulle vara perfekt! Bild på den kommer i ett annat inlägg. 
 
Så här blev tårtan till mamma
 
 
Det blev även mina första marsipanrosor 
 
Chokladbotten, glasskräm, dumlefluff, spacklad med smörkräm smaksatt med choklad. Dock så hade jag inte tillräckligt med smör hemma och det är anledningen till att dem inte blev så släta som jag ville ha dem. 
 
Så här blev tårtan till min bonusmamma 
 
 
Samma innehåll som i mammas tårta
Dekorerat med marsipan 

Kommentarer
Postat av: Monica T

Tack Sofia! Det var en fin överraskning! Snäll du är! Dina tårtor är super goda och fina! Keep it that way! Kram

2012-12-15 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0